• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 12 مرداد 1398
کد مطلب : 69953
+
-

راه دسترسی شهرک سینمایی نور  هموار می‌شود

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی قم گفت: گزینه‌های پیشنهادی برای هموار‌سازی راه دسترسی و تردد شهرک سینمایی تابان در جلسه‌ای با حضور نمایندگان شرکت سینمایی، اداره کل راه و شهرسازی، مشاور طرح و سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، «عباس فراهانی» افزود: شهرک سینمایی نور واقع در کیلومتر 60 محور آزادراه قم-تهران که در سالیان گذشته ساخته شده‌، اما همچنان بدون راه دسترسی مناسب است که به همین منظور احداث راه دسترسی 6 کیلومتری با مشارکت دستگاه‌های مربوطه در دستور کار قرار گرفته است.
 وی بیان کرد: با بررسی‌های انجام شده توسط مشاور طرح، 3گزینه در این مورد پیشنهاد شد که 2 گزینه به دلیل واقع شدن طرح در مسیر سیلاب و لزوم ایجاد تقاطع غیرهمسطح در محل آزاد قم-تهران حذف شد.

 فراهانی در مورد جزئیات انتخاب گزینه نهایی نیز افزود: طرح راهی که شهرک سینمایی نور را به تقاطع علی آباد واقع در آزادراه قم ـ تهران و جاده قدیم متصل می‌کند به عنوان گزینه مناسب انتخاب شد.
وی گفت: در همین زمینه مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی استعلام‌های لازم را از دستگاه‌های مربوطه اخذ کنند تا در زمان اجرایی پروژه ممانعت و مشکلی پیش نیاید.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی قم در مورد هزینه اجرای این طرح بیان کرد: برآورد اولیه هزینه اجرای این طرح در حدود 80 میلیارد ریال خواهد بود، اما رقم دقیق آن پس از برآورد مشاور طرح نهایی خواهد شد.
وی افزود: در مورد این طرح باید کمیته فنی با ریاست دفتر فنی استانداری قم تشکیل شود و مسائل و مشخصات فنی آن مورد بحث و بررسی کارشناسان قرار گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید